Kuva: Stockmann / Kenneth Luoto
Kuva: Stockmann / Kenneth Luoto

Stockmann tuo painetun kanta-asiakasvihkon takaisin tauon jälkeen

Stockmann uudisti vuoden alusta kanta-asiakasetujaan. Asiakkaiden toiveesta Stockmann tuo painetun kanta-asiakasvihkon takaisin tauon jälkeen. Lisäksi First- ja Exclusive-asiakkaat pääsevät Hulluille Päiville ostoksille ennakkoon.

Stockmannilla on Suomessa kolme kanta-asiakastasoa: Reward, Exclusive ja First. Vuosittaisten ostosten summa määrittelee kanta-asiakkuuden tason. Reward-asiakkuus muuttuu Exclusive-asiakkuudeksi, kun vuosittaiset kanta-asiakaskortille rekisteröidyt ostot ylittävät 2500 euroa. First-asiakastaso edellyttää 5000 euron vuosiostoja. Seuraavaan tasoon sisältyvät aina myös aiemman tason edut.

– Päätimme asiakkaidemme toiveesta tuoda takaisin kotiin postitettavan kanta-asiakasvihkon, joka kolahtaa helmikuusta lähtien kaikkien First- ja Exclusive-asiakkaiden postilaatikoihin viisi kertaa vuodessa. Lisäksi postitamme First-asiakkaille kolme kertaa vuodessa ilmestyvän Stockmann Magazine -lehden. Molemmat julkaisut ilmestyvät kaksikielisenä ja jaamme niitä myös tavarataloissa kaikille asiakkaillemme, Stockmannin Head of Customer & Loyalty Terhi Tuuna kertoo.