Otavamedia Slush-tapahtumassa

Otavamedia vie Slush-kävijät fantasiamaailmaan

Otavamedia tarjoaa Slush-kävijälle huikean Virtual Reality (VR) -elämyksen osana  brändiuudistustaan ja Rajaton mahdollisuus -kampanjaa.

Otavamedia ottaa ensimmäisenä kotimaisena mediatalona myös virtuaalitodellisuuden oman markkinointinsa ja tarinankerrontansa valikkoon. Slush-kävijälle tarjotaan Virtual Reality -matka Helsingistä Kolmen sepän patsaan aukiolta rajattomuuteen. Fantasiaelämys on osa Otavamedian Rajaton mahdollisuus -kampanjaa. Tarinan käsikirjoitus on Otavamedian mainostoimistokumppani Folkin käsialaa.

– Virtuaalitodellisuudessa mahdollisuudet ovat kirjaimellisesti rajattomat. Meille Virtual Reality on kiinnostava valinta, koska haluamme luoda elämyksiä ja kokeilla tulevaisuuden tapoja vaikuttaa ja tarjota sisältöjä. VR mahdollistaa uudenlaisen kerronnan ja wow-elämykset. Uskomme vahvasti tarinoiden voimaan ja siihen, että tunne johtaa toimintaan, kertoo johtaja Milla Wiksten Otavamediasta.

– Virtuaaliteknologiat ovat kehittyneet huimasti ja VR-toteutukset sekä ympäristöt ovat yleistyneet maailmalla, mutta Suomessa toimivia toteutuksia ei ole juurikaan nähty, varsinkaan markkinointitarkoituksissa. Tämä Otavamedian toteutus lähtee Rajaton-kampanjan ytimestä, kommentoi Folkin asiakkuusjohtaja Pia Dahlman.

VR-toteutuksen on Otamedialle tuottanut Zoan Oy, joka on Suomen suurin virtuaalitodellisuusstudio.