Okimo Clinicin tiimi tuplaantui viime vuoden aikana. Kuvassa osa tiimistä. Marisa Kursula (vas.), Millie Degni, Marikki Kippo, Inka Vettenranta, Emmi Leinonen, Sanna Määttänen, Riikka Hirviniemi, Mona Berg, Ilari Koskinen, Emilia Mikola, Helene Auramo, Sami Stormbom ja Kalle Kaskinen.
Okimo Clinicin tiimi tuplaantui viime vuoden aikana. Kuvassa osa tiimistä. Marisa Kursula (vas.), Millie Degni, Marikki Kippo, Inka Vettenranta, Emmi Leinonen, Sanna Määttänen, Riikka Hirviniemi, Mona Berg, Ilari Koskinen, Emilia Mikola, Helene Auramo, Sami Stormbom ja Kalle Kaskinen.

Okimo Clinicin liikevaihto kasvoi yli 130 prosenttia

Digitaalisen viestinnän ja sosiaalisen median toimiston Okimo Clinicin liikevaihto kasvoi edellisenä tilikautena yli 130 prosentilla (heinäkuu 2016 – kesäkuu 2017) noin 1,2 miljoonaan euroon. Kasvu oli kannattavaa ja sitä vauhdittivat Okimon  mukaan erityisesti palveluiden kehittäminen, jatkuvat asiakkuudet, onnistuneet rekrytoinnit sekä tiivistynyt yhteistyö muiden Marketing Clinic Partners -yritysten kanssa.

Edellisen tilikauden aikana Okimo Clinic laajensi palveluitaan sosiaalisen median suunnittelusta, analytiikasta ja sisällöntuotannosta laajemmin digitaalisen viestinnän puolelle. Okimo Clinicin palveluvalikoima kattaa nykyään muun muassa viestinnän monikanavaisen suunnittelun ja sisällöntuotannon, digitaalisen viestinnän strategiat sekä strategia- ja muutosviestinnän. Lisäksi videopalveluita laajennettiin.

Tilikauden aikana asiakasjoukkoon liittyivät esimerkiksi Finnkino ja Hanken. Samalla yhteistyö asiakkaiden, kuten F-Securen, Lassila & Tikanojan, Rightwaren, Tiedon ja Sanoma Pron kanssa, jatkui vauhdikkaasti. Okimolla työskentelee tällä hetkellä lähes 20 digitaalisen viestinnän ammattilaista.

– Olen todella onnellinen siitä, että ylitimme kasvutavoitteemme – kiitos tästä kuuluu kaikille, jotka ovat olleet mukana tässä matkassa ja uskoneet meihin. Keskitymme jatkossakin löytämään ja tarjoamaan asiakkaillemme parhaiten toimivat digitaalisen viestinnän keinot – kanavasta riippumatta, sanoo yksi Okimo Clinicin perustajista ja yhtiön toimitusjohtaja Helene Auramo.

Okimo Clinicin kasvua kiritti myös entistä tiiviimpi yhteistyö muiden Marketing Clinic Partners -yritysten kanssa, joihin kuuluu Okimo Clinicin lisäksi liikkeenjohdon konsulttitoimisto Marketing Clinic, digitaalisen markkinoinnin ja myynnin toimisto P+SBD ja asiakasymmärrystoimisto Kopla.

– Meillä on useita yhteisiä projekteja, jossa autamme asiakkaita esimerkiksi tiivistämään markkinoinnin ja myynnin integraatiota. Mahdollisuudet ovat rajattomat, Helene Auramo jatkaa.