Turku Business Region

Briiffi loi Turku Business Regionille uuden ilmeen

Turku Science Park Oy kilpailutti Turun seudun yritys- ja innovaatiopalveluiden B2B-markkinoinnin uudistustyön. Briiffi vakuutti asiakkaan brändistrategiaosaamisellaan ja voitti kilpailutuksen.

Turku Business Region sai vuoden alussa käyttöönsä Briiffin suunnitteleman linjakkaan visuaalisen ilmeen, logon, markkinointimateriaalit ja graafisen ohjeistuksen. Turun seudun kansainvälisesti merkittävistä kärkialoista puhutaan nyt nimillä Health, Maritime, Tech, Clean ja Experience.

– Halusimme luoda yhtenäisen ilmeen, joka viestii Turun seudun dynaamisuudesta, kertoo Turku Science Parkin markkinointijohtaja Minna Karhu.

Turku Business Regionin logon raikas värimaailma ja muotokieli näkyvät nyt sekä kärkialojen ja palveluiden että itse Turku Science Park Oy:n viestinnässä ja markkinoinnissa. Samansukuinen ilme nivoo laajan konseptin toimivaksi kokonaisuudeksi.

– Haasteena oli yhdistää helposti lähestyttävät, paikallisille yrityksille ja yrittäjäksi aikoville suunnatut palvelut sekä kansainvälisesti kiinnostava Turun seutu. Tämän lähtökohdan Briiffi oivalsi hyvin ja löysi siihen raikkaan ratkaisun, tiedottaja Riku Näsänen kommentoi.