Atlas-Media Oy

Atlas-Media Oy kasvaa valtakunnalliseksi mediaksi

Atlas-Media Oy on ostanut tärkeimmän kilpailijansa Jet-Lane Finland Oy:n liiketoiminnan ja kasvaa näin Suomen suurimmaksi lyhtypylväsmainontaa tarjoavaksi mediaksi.

Kaupan jälkeen yrityksen peitto kasvaa 21 kaupungista yli 50 kaupunkiin. Lisääntyneestä peitosta ja kasvaneesta kapasiteetista pääsevät hyötymään merkittävästi molempien yhtiöiden asiakkaat.

– Satsaamme ulkomainontaan, koska se kasvaa hyvin. Kasvu on ollut tänä vuonna yli 10 %. Ulkomainonnan etu on iso saavutettujen kontaktien määrään. Se on myös mainontaa, jota ei pääse karkuun, harva ajaa autoa silmät kiinni, toteaa hymyillen Atlas-Media Oy:n hallituksen puheenjohtaja Jari Vesanen.

– Yrityskauppa luo ihanteelliset puitteet etenkin yrityksille, joiden toiminta on valtakunnallista. Nyt koko Suomen kattava näkyvyys on saatavissa yhdeltä luukulta, hän jatkaa.

Atlas-Media Oy on vuonna 2009 perustettu lyhtypylväsmainontaan erikoistunut yhtiö. Yritys toimii valtakunnallisesti 21 kaupungissa Suomessa ja liiketoimintakaupan jälkeen yli 50 kaupungissa. Atlas Median liikevaihto on kaupan jälkeen on noin 1,5 miljoonaa euroa.

Atlas-Media kuuluu Divest Group -konserniin, joka työllistää 60 henkeä, ja jonka liikevaihto on noin 28 miljoonaa euroa.