Adobe julkaisi Adobe Advertising Cloud Creativen

Kuluttajat odottavat nykyään verkkosisällöiltä paljon, mikä asettaa mainostajille tiukkoja vaatimuksia. Adobe julkaisi Adobe Advertising Cloudin uuden tuotteen, joka mahdollistaa digitaalisten mainosten täydellisen hallinnan. Mainostajat voivat seurata kampanjan kehitystä ja tehdä muutoksia aloittamatta koko kampanjaa alusta.

Mainostajat ja markkinoijat pyrkivät kohdentamaan kuluttajille hyvin suunniteltuja ja mahdollisimman henkilökohtaisia mainoksia. On kuitenkin hankalaa selvittää, mihin kanavaan ja ajankohtaan mainokset tulisi sijoittaa parhaan tuloksen aikaansaamiseksi.

Adobe Summit -konferenssissa Las Vegasissa Adobe esittelee useita päivityksiä Adobe Advertising Cloud -sovellukseen. Ne tekevät kuluttajien tavoittamisen tarkasti kohdennetuilla digitaalisilla mainoksilla helpommaksi.

Mainosten hallinta

Yksi Adoben uutuuksista koskee palvelualusta Advertising Cloud Creativea, jonka avulla mainoksen eri design- ja tekstielementtejä voi muuttaa aloittamatta koko kampanjan suunnittelua alusta. Kaikki Adobe Creative Cloudilla suunnitellut sisällöt ovat automaattisesti saatavilla Adobe Advertising Creative Cloudissa, jolla mainoksia voidaan kohdistaa ja optimoida.

Uudistuksen myötä on helpompi nähdä, kuinka tehokas mainos on ollut. Adobe Analytics Cloudin tiiviimmän integraation avulla mainostajat saavat käyttöönsä tulostietoja, kuten tiedon uutiskirjeeseen rekisteröitymisestä tai tuotteen ostosta. Näin markkinoinnin suunnittelijat tietävät paremmin, millainen vaikutus tietyllä mainoksella on ollut kuluttajien käyttäytymiseen.

Tekoäly ehdottaa kohderyhmiä

Adobe Sensei on Adoben tekoäly- ja koneoppimisteknologia, joka parantaa mainoksen tavoitteen saavutusta ja auttaa mainostajia ehdottamalla kohdeyleisöjä perustuen kuluttajien aiempaan haku- ja ostokäyttäytymiseen.

– Päästäkseen kosketuksiin kuluttajien kanssa, mainostajien on käytettävä henkilökohtaisia ​​ja osuvia digitaalisia mainoksia. Jos mainoksilla ei ole toivottua vaikutusta, sen voi nähdä palautteena kuluttajilta. Tämä tarkoittaa myös sitä, että kuluttajien tulee nähdä mainokset oikealla laitteella oikeaan aikaan. Uusilla integraatioilla ja uudella palvelualustalla pyrimme vastaamaan markkinoijien ja mainostajien tarpeisiin luoda parhaita mahdollisia digitaalisia mainoksia, sanoo Adobe Advertising Cloudin liiketoimintapäällikkö Håkan Cedell.